HKB Twitter borrel groot suces?

Zoals sir Ken Robbinson zegt “zonder fouten geen creativiteit”. Ons idee voor een Twitter borrel (voor onze volgers) sloeg niet erg aan. We zijn met zeer veel plezier als HKB team een borrel gaan drinken op deze “mislukking”. Maar waarom slaat het idee niet aan? Was het het tijdstip in de week slecht gekozen? Lijkt onwaarschijnlijk want naast ons in NRC stond het team van AIR aan de borrel. Wellicht een te academisch programma met presentaties en zo? Welke vakgenoot zit daar nu op te wachten? Omdat we het idee nog niet willen loslaten het verzoek een stem uit te brengen of een reactie achter te laten. Wie weet tot een volgende keer!!

Advertenties

Over Jeroen Leemans

Directeur/Partner @ HKB Stedenbouwkundigen Directeur/Partner @ HKB Urban Producers Partner@ Speeltuin Bello
Dit bericht werd geplaatst in Opgevallen en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s